O Panie, kup mi Mercedesa

Jakie cechy musi posiadać marka, żeby z taką siłą przyciągała kolejne pokolenie? Z pewnością Mercedes-Benz jest najlepszym w historii współczesnego świata wzorem, jak należy pielęgnować logo, by po ponad stu latach i powszechnej globalizacji było nadal synonimem luksusu i zaufania, przywoływanym we wszystkich dziedzinach życia.

Otwieram dziś bloga, w którym znajdziecie informacje przeróżne na temat Mercedesa. I te najnowsze i te odkurzone.

A Ty? Wiesz o czymś ciekawym, masz fajne zdjęcia lub filmy? Daj szansę zobaczyć je innym! Nie bądź sknerą! … Podziel się za pośrednictwem tego bloga, po prostu pisz na redakcja@bezgwiazdyniemajazdy.pl

A jeżeli takiego ukochanego Mercedesa jeszcze nie masz? O Panie, kup mi Mercedesa…

Jedna odpowiedź to “O Panie, kup mi Mercedesa”

  1. […] dawno zaczynałem pisanie bloga od nagrania na żywo Joplinki, a tutaj znalazłem taki […]

Skomentuj

