Kowalczyk ponownie w GLu

„Nasza Justyna” zna się na luksusie. Ukochała sobie GLa i właśnie wsiada do nowego egzemplarza. Silna kobieta w ogromnym offroaderze. Pasują do siebie, choć nie ma co ukrywać – Justyna jest zgrabniejsza.

„To dla mnie przede wszystkim duży prestiż, a z bardziej przyziemnych kwestii oznacza to podróżowanie w warunkach bardzo komfortowych i bezpiecznych, co jest dla mnie bardzo ważne. Jeździłam w życiu wieloma samochodami, ale zdecydowanie najlepiej jeździ mi się Mercedesami, a wśród nich ukochałam sobie model GL ” – mówi Justyna Kowalczyk, potrójna, w tym złota, medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver.

Kluczyki do Gla wręczył Justynie Paweł Miszkowski, szef Mercedes-Benz Cars w Polsce.

Skomentuj

