Brakuje jeszcze trzysta baniek

I już, już prawie mamy Japończyków! Marka Mercedes-Benz została wyceniona aż na 27,45 mld dolarów w tegorocznym badaniu wartości marek. Gwiazda Mercedesa jest warta tym samym o 9% więcej niż rok temu i zajmuje w rankingu drugie miejsce za Toyotą, której to marka została wyceniona na 27,76 mld dolarów.

Mercedes-Benz jest tym samym najbardziej wartościową samochodową marką premium, wyprzedzając BMW (24,55 mld). Jednocześnie MB zajmuje 12 miejsce w zestawieniu uwzględniającym wszystkie światowe marki. Liderem jest Coca-Cola, której to marka została wyceniona na ponad 70 mld dolarów.

Zestawienie przygotował Best Global Brands. Do wyliczenia wartości marek wzięto pod uwagę m.in. ich atrakcyjność w oczach konsumentów, a także wyniki finansowe. Biorąc to pod uwagę można liczyć na to, że przy obecnej linii modelowej i zainteresowaniu produktami, Mercedes-Benz jest w stanie w przyszłym roku wspiąć się na szczyt w wycenie marek samochodowych.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: